Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Χαλίλ Γκιμπράν - απόσπασμα

«25-12-1912

Μου είναι αδύνατο να προγραμματίσω τις ώρες του ύπνου, της δουλειάς ή της άσκησης, καλή μου Μαίρη. Ακούμε πάντα να λένε ότι ξυπνούν το πρωί, ετοιμάζονται, παίρνουν πρωϊνό, πάνε στη δουλειά και, όταν γυρίσουν, πηγαίνουν στο κρεβάτι να κοιμηθούν, μια συγκεκριμένη ώρα. Αυτό γίνεται καθημερινά και, μάλιστα, υπερηφανεύονται για το πειθαρχημένο τούτο πρόγραμμα.
Προσωπικά, πιστεύω ότι όλοι αυτοί δεν κάνουν τίποτε άλλο, παρά να ζουν την ίδια μέρα, πάντα.

Όσο για μένα, έχω ανάγκη να αφήσω να συμβούν όλα εκείνα που πρέπει να συμβούν, ανάγκη είναι λοιπόν, να περιμένω ελεύθερος το απρόοπτο. Είμαι διαφορετικός κάθε μέρα που περνά και ακόμα σαν φτάσω ογδόντα χρονών, ελπίζω να δοκιμάζω ακόμα εσωτερικές αλλά και εξωτερικές αλλαγές. Σαν έρθει με το καλό εκείνη η ηλικία, δεν θα σκέφτομαι τι έχω κάνει, αλλά τι θα κάνω, ώστε να χρησιμοποιήσω την κάθε στιγμή της ζωής που θα μου απομένει.
Αρνούμαι, λοιπόν, να προγραμματίσω οτιδήποτε σοβαρό και ενδιαφέρον, παρά μόνο ασήμαντα, καθημερινά πράγματα. Όποιος προγραμματίζει τα ενδιαφέροντα θεωρώ ότι τα μεταμορφώνει όλα σε ασήμαντα»

(Χαλίλ Γκιμπράν, απόσπασμα από το βιβλίο «Οι ερωτικές επιστολές του Προφήτη»)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΒΟΛΤΕΣ

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ